Wednesday 31 August 2011

SADHANA

  
Namaste!
V ponedeljek 5. septembra se po nekajmesečnem premoru a z mnogo novimi izkušnjami vračam v vrste učiteljev Joga Studia Sadhana. V sezoni 2011/12 bom poučevala začetno in srednjo stopnjo tečajev hatha joge. V mesecu septembru so vrata studia odprta, kar pomeni, da se lahko brezplačno udeležite ure joge, spoznate, kaj joga sploh je in si izberete tisti tečaj in učitelja, ki vam najbolj odgovarja.

MOJ URNIK: 

Joga Studio Sadhana Vič, Koprska 52, Ljubljana

pon:
 18.45.-20.15.- hatha joga srednji 
20.15.-21.30.- hatha joga začetni

tor:
12.00.-13.00.- hatha joga lunch
17.30.-18.45.- hatha joga začetni

Joga Studio Sadhana Kranj- Drulovka, Špikova 17

sre:
18.00.-19.30.- hatha joga 1
19.45.-21.15.- hatha yoga 1

Celoten urnik, ki vključuje tudi programe drugih učiteljev in pa cenik lahko najdete na spletni strani Joga Studia sadhana: http://www.sadhana.si/index.php



Še nekaj besed o sebi, za tiste, ki me kot učiteljico joge še ne poznate:

Svojo učiteljsko pot sem pričela leta 2007. Marca sem se udeležila enomesečnega tečaja za učitelje joge 'Yoga Foundation Course' na SVYASA- Svami Vivekananda yoga anusandhana samsthana, univerzi za jogijske certifikate in raziskave v Bangalorejuv Indiji.
Leta 2008 sem se udeležila delavnice zazen meditacije na Japonskem v slavnem zenovskem samostanu Soji-ji.
Leta 2009 sem v ašramu Yoga Vidya Gurukul v Nasiku v Indiji prejela diplomo v jogijskih študijah 'Diploma in yogic studies'. Študij je zajemal napredne jogijske tehnike in filozofijo. 
V letu 2010 sem se dodatno izobraževala na domači Sadhani, kjer poučujem že od leta 2007 in sicer v okviru Sadhana- šole joge.
V začetku letošnjega leta (2011) sem v Tiruvannamalaiju v Indiji obiskovala cikel predavanj Vedante, ene izmed indijskih filozofij.
Udeležila sem se še raznih delavnic iz področja joge in ayurvede, jogo pa sem poleg v Sloveniji poučevala tudi v Indiji in na Japonskem.

Pišem tudi za Joga Portal, vse moje članke pa lahko najdete na naslednji povezavi: http://zanacaroline.blogspot.com/2011/04/dont-just-do-something-sit-there.html

  
Om shanti shanti shanti!

No comments:

Post a Comment